1. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 2 годин з моменту виконання замовлення.
2. Порядок взаємодії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
2.1. Клієнт відправляє її на будь-який з вказаних контактних даних в
розділі "Контакти".
2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом 1 годин,
проводить внутрішнє розслідування і дає аргументіруемий відповідь.
2.3. У разі, якщо в момент вручення Одержувачу, квіти (інші товари) були свіжими - Замовник має право на заміну товару. * До скарги обов'язково повинні додаватися фотографії, за якими є можливість визначити якість квітів протягом 2 годин з моменту вручення.
3. Причини настання моменту повернення.
3.1. Ми, не даємо гарантій, і не несемо відповідальність, щодо часу
доставки, здзвонитися з одержувачем, перед доставкою, час вказане Одержувачем,
під час дзвінка, є більш пріоритетним.
3.2. Поверненню не підлягає товар коли в вказане Клієнтом час, Одержувача
не було на місці, або на прохання Одержувача час доставки було змінено, а також
на випадки, коли Одержувач відмовився від отримання замовлення.
3.2. У святкові дні, доставка здійснюється протягом дня (Міжнародний жіночий день, День святого Валентина - 7-9 березня і 13-15 лютого відповідно) - у ці дні всі замовлення доставляються протягом дня.
4. Неякісний товар або відсутність всіх складових замовлення:
4.1. У разі, якщо в момент вручення, товару (квіти, фрукти, цукерки) були свіжими або НЕ соотвецтвуют заданої товару, кількістю - Клієнт має право на заміну доставленого товару. * До скарги обов'язково повинні додаватися фотографії, за якими можна визначити стан, кількість в тіченіі 2 годин з моменту отримання замовлення.
5. Не виконання зобов'язань щодо сервісу:
5.1. Ми не даємо гарантій щодо фотографії Одержувача з подарунками в момент
їх вручення. Замовлення вважається виконаним навіть якщо така фотографія не
була зроблена (або зроблена в поганій якості).
5.2. Ми не даємо жодних гарантій щодо доставки смс і email повідомлень. Причини не доставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам'ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону в формі замовлення і т.п. Причини не доставки email повідомлення можуть бути наступними: переповнений поштову скриньку Клієнта, невірно вказано email адреса клієнта, наявність фільтрів не пропускають повідомлення і т.п.
6. Порядок проведення повернення коштів:
6.1. Повернення коштів здійснюється в найближчий банківський день з моменту
прийняття рішення про повернення коштів.
6.2. У разі, якщо повернення коштів проводиться шляхом повернення платежу з
дебетової або кредитної карти (який був зроблений на сайті в автоматичному
режимі, з використанням еквайрингових систем), кошти надходять на карту Клієнта
протягом 30 днів з моменту настання моменту повернення.
6.3. У разі якщо повернення проведено по помилковим платіжними реквізитами,
які надані Клієнтом - повернення вважається проведеним за наявності фактів або
документів, що підтверджують повернення саме за реквізитами, наданими Клієнтом.
7. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок
виникнення форс-мажорних обставин.
8. Сервіс прийому платежів стягує 3% комісії при оплаті на сайті, а також
при поверненні коштів замовнику, відповідно, витрати комісії лягатимуть на
платника у розмірі 6%.
* - тому що компанія не може контролювати умови зберігання після вручення
квітів - скарги на якість можуть принимати тільки протягом 2 годин з моменту
виконання доставки.
** - Листівка не підлягає обміну або передоставке, якщо кур'єр по будь-яких
обставин її не вклав або не вручили.